תקנון האתר

1.החנות משמשת לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל ורשאים לרכוש בה בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעלי כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
2. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות. המשך השימוש ורכישה בחנות מהווה הסכמתך בפועל לתנאים אלו.
3. המחיר הינו כולל מע”מ אלא אם צויין מפורשות אחרת, אך אינו כולל דמי משלוח, ככל שיהיו. החברה רשאית לשנות את מחירי המוצרים בכל עת והמחיר המחייב את הלקוח הוא המחיר שנקבע בעת ההזמנה.
4. התקנון ותנאי השימוש באתר נתונים לשינוי מעת לעת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה וזאת ללא כל צורך במתן הודעה מוקדמת. היה ויוחלט על שינוי הוראות תקנון זה, החל ממועד שינוי התקנון, יחייב הנוסח המעודכן המתפרסם באתר, ועל כן מומלץ לעיין בתקנון זה מעת לעת.
5. החברה רשאית לשנות ו/או להפסיק, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובכל עת, את פעילות האתר, וזאת ללא כל צורך במתן הודעה מוקדמת לכך.
6. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החברה.
7. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באתר.
8. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותה הבלעדית של החברה.
9. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החברה.
10. תנאי לרכישת המוצרים הינה הסכמת הלקוח להוראות תקנון זה.
11. לצורך שימוש בשירותים המוצעים דרך האתר, נדרש הלקוח לפתוח חשבון מקוון באתר (להלן: “החשבון”). פתיחת החשבון מחייבת מסירת פרטים, כפי שידרשו מעת לעת. רכישת מוצרים באתר תתאפשר אך ורק ללקוח אשר השלים את פעולת רישומו באתר.
12. החברה רשאית שלא לאשר פתיחת חשבון או לסגור חשבון באופן מיידי אם מצאה כי פרטי הלקוח שנמסרו לה הנם חסרים, בלתי מדויקים, או בלתי מעודכנים, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.
13. במסגרת פתיחת החשבון, יתבקש הלקוח להזין כתובת דוא”ל וסיסמא, אשר ישמשו אותו במסגרת פעילותו באתר. הלקוח הינו אחראי באופן בלעדי לשמור על הסיסמא מאובטחת ותחת סודיות. החברה לא תהא אחראית לכל נזק שייגרם ללקוח ו/או מי מטעמו בקשר עם אבדן הסיסמא או עם פעילויות לא מורשות בחשבון.
14. שחזור סיסמא יכול להתבצע על ידי פנייה לחברה בכפוף למתן מענה על שאלות אבטחה או פעולות הזדהות נוספות שתדרוש החברה לצורך שחזור הפרטים כאמור, לפי שיקול דעתה הבלעדי.
15. רכישת מוצרים באתר תתאפשר באמצעות כרטיסי האשראי הבאים בלבד: אמריקן אקספרס, מאסטרכארד, ישרכארט, ו-ויזה. רכישת מוצרים לא תתאפשר באמצעות כרטיסי אשראי שאינם נמנים על הכרטיסים הנ”ל לרבות מסוג דיינרס ו/או כרטיסי חיוב עם כתובת חיוב מחוץ לישראל ו/או באמצעות תשלום מזומן בעת ביצוע המסירה ו/או באמצעות שיקים.
16. רכישת מוצרים באתר כפופה למינימום הזמנה בסך 49.9 ש”ח. החברה רשאית בכל עת לשנות את סכום המינימום לפי שיקול דעתה הבלעדי.
17. הלקוח מתחייב כי יעשה שימוש בכרטיס אשראי הנושא את שמו בלבד לצרכי רכישות באתר ומתחייב כי שימוש בפרטי כרטיס אשראי של צד שלישי כלשהו, ככל שיבוצע על ידו הינו על דעתו ובהסכמתו המלאה של הבעלים הרשום של כרטיס האשראי. המשתמש יישא בלעדית באחריות המלאה וישפה את החברה מיד עם דרישת החברה בגין כל תביעה ו/או דרישה של בעל כרטיס האשראי ו/או צד שלישי כלשהו בקשר לשימוש של הלקוח בכרטיס האשראי כאמור.
18. ביצוע ההזמנה באתר הינה על ידי סימון המוצרים הנבחרים ע”י הלקוח. בתום הליך בחירת המוצרים, יתווספו המוצרים לסל הקניות של הלקוח ויחל תהליך עיבוד ההזמנה וביצוע התשלום, במסגרתו יהיה על הלקוח למסור ולהשלים את הפרטים הנדרשים ובכלל זה את פרטי כרטיס האשראי באמצעותו יבוצע התשלום.
19. על הלקוח להקפיד על מסירת כל הפרטים באופן נכון, מלא, מעודכן ומדויק. החברה אינה אחראית על הזנת פרטים שגויים ועל תקלות כלשהן שהתרחשו כתוצאה מכך. במקרה שהמוצרים יוחזרו לחברה בגלל פרטים מוטעים, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול.
20. לאחר השלמת ביצוע ההזמנה וקבלת אישור פרטי הרכישה על ידי חברת האשראי, יישלח ללקוח אישור רכישה לכתובת הדוא”ל אותה הזין בעת ביצוע הרכישה. אם לא מתקבל אישור הזמנה בתוך 24 שעות לאחר ביצועה, מוצע ליצור עמנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר בקישור הבא: https://softtouch.co.il/contacts/
21. אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוח אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי אינה מכבדת את העסקה, תודיע החברה ללקוח את דבר סירוב חברת האשראי לעסקה כאמור, באמצעות הודעה באתר. מובהר כי החברה לא תישא באחריות כלשהי לעיכוב או אי-מסירה של הזמנה במקרה כאמור.
22. מובהר בזאת כי הזמנה שלא אושרה באמצעות קבלת אישור הזמנה כאמור לעיל לא תחייב את החברה בכל דרך שהיא.
23. מובהר בזה כי מרגע שבוצעה הזמנה, לא ניתן באמצעות האתר לשנותה ו/או לבטלה. במקרה שהלקוח מעוניין לשאול שאלות לגבי הזמנה שביצע, או לבקש לשנות ו/או לבטל ההזמנה, ככל שהדבר ניתן בכפוף להוראות תקנון זה, עליו לפנות ללא דיחוי לשירות הלקוחות של החברה באמצעות דף צור קשרhttps://softtouch.co.il/contacts/
24. על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית שתימסר לו בעת האספקה.
25. במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים, או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים, על הלקוח להודיע כל כך, למוקד שירות הלקוחות בתוך 12 שעות לאחר מועד האספקה. מוקד שירות הלקוחות יתאם עם הלקוח את השלמת / החלפת / החזרת המוצרים ו/או את החיוב ו/או את הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין. אי מתן הודעה בפרק הזמן כאמור מהווה ויתור של הלקוח בדבר כל טענה ו/או תביעה בקשר לאי התאמה ו/או אי שביעות רצון מצדו. מובהר כי השלמה ו/או החלפה ו/או החזרת מוצר תחויב אף היא בדמי משלוח.
26. הלקוח רשאי להחזיר מוצרים לחברה תוך ארבעה עשר (14) ימים קלנדריים מיום קבלת המוצר ו/או בהתאם להוראות החוק, ובלבד שאין מדובר במוצרי מזון ו/או מוצרים פסידים (מתקלקלים או מתכלים) וכן שהם הוחזרו במצב תקין, לא נעשה בהם שימוש, והם נמצאים באריזתם המקורית שלא נפתחה ולא נפגעה. החברה היא זו שתכריע על פי שיקול דעתה אם המוצר שהוחזר עומד בתנאים הנ”ל. לא ניתן להחזיר מוצר מבלי שהוחזרו כל חלקיו (אם מדובר בסט / מארז). האמור בסעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן ולתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010, ככל שהן חלות.
27. הזכות לביטול כאמור לעיל עומדת לזכות הלקוח שביצע את הרכישה בלבד (גם במידה שהזמין את המוצר עבור אדם אחר ו/או אדם אחר הוא הנמען למשלוח).
28. במקרה של ביטול עסקה שבוצעה בהנחה / הטבה/ קופון, הסכום שיוחזר ללקוח יהיה הסכום ששילם בפועל לאחר הנחה / הטבה/ קופון.
29. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל עסקת רכישה שביצע משתמש ו/או לא לאשר הזמנה של משתמש, לרבות, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: (א) אם לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ו/או פרטיו המלאים של הלקוח; (ב) בכל מקרה שבו הופר או נעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה או ליתר תנאי השימוש באתר, ובכל מקרה בו הלקוח ביצע מעשה הנחזה כבלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין; (ג) אם יתברר כי הלקוח מסר פרטים שגויים; (ד) אם קיים חשש שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל ו/או שכרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם ו/או הוגבל לשימוש ו/או אם העסקה לא אושרה על ידי חברת האשראי; (ה) אם ישנו ללקוח חוב כספי לחברה או לחברות הקשורות עמה והחוב לא נפרע למרות שחלף המועד לתשלומו; (ו) אם אזל המוצר מהמלאי לאחר או לפני שהתבצעה הרכישה. בוטלה ההזמנה כאמור, החברה לא תהא אחראית ולא תישא בכל נזק שנגרם למשתמש ו/או לצד שלישי, לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר; (ח) במקרה בו קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או לצורך מכירה חוזרת על ידי הלקוח או מי מטעמו; (ט) בכל מקרה אשר מחמת כח עליון אין באפשרות החברה לבצע ניהול תקין של האתר ו/או לספק ללקוח את המוצרים שנרכשו על ידו ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת; (י) במקרה בו נפלה טעות ו/או תקלה במהלך הצעת המוצר למכירה באתר, ובכלל זה, טעות במחיר, בתיאור ו/או בפרטי המשלוח. בוטלה העסקה כאמור במי מהחלופות הנ”ל, החברה לא תהיה אחראית ולא תישא בכל נזק ישיר או עקיף שנגרם למשתמש ו/או לצד שלישי.